FAQ
Hvor er min ordre?
Når din ordre er blevet afsendt,vil du modtage en bekræftelses-email med et trackingnummer.
Du kan bruge dette trackingnummer til at spore din pakke på transportørens hjemmeside.
Hvis der er gået mere end 10 dage siden du afgav din ordre,bedes du kontakte vores support på support@nudient.com
Jeg ønsker at lave en returnering eller ombytning
Udfyld venligst den nødvendige information ved hjælp af linket nedenfor,og vi vil hjælpe dig med din anmodning.
Hvis du ønsker at foretage en ombytning,beder vi dig venligst om først at returnere det købte produkt og derefter afgive en ny ordre.
Returportal
Jeg har ikke modtaget en bekræftelses-email
Forvent at modtage en bekræftelses-e-mail inden for 1 time efter din ordre er blevet afsendt.
For at sikre,at du ikke går glip af vigtige opdateringer,tjek venligst også din spam- eller junk-mappe for bekræftelsesemailen
Jeg ønsker at indgive en reklamation for et defekt produkt
Udfyld venligst de nødvendige oplysninger ved at bruge linket nedenfor,og vi vil hjælpe dig med din anmodning.
Klik her for at indgive en anmodning
Kontakt os
Send os en email på support@nudient.com
Vi svarer på alle kundehenvendelser inden for 48 timer,mandag til fredag,mellem 09:00 og 18:00 CET (undtagen på helligdage).