FAQ

Produkt

Hvad er coveret fremstillet af?

Supertyndt cover (V1): Coveret er fremstillet af polypropen-plast (PP) og har en mat overflade, som resulterer i et bedre greb. 


Tyndt cover (V2): Coveret er fremstillet af polykarbonat-plast (PC) og har en mat overflade, der giver et bedre greb. 


Transparent cover: Coveret er fremstillet af termoplastisk polyuretan (TPU) og har en mere gummiagtig overflade end vores V1 og V2. 


Er du interesseret i at læse mere om de øvrige produkter, der ikke nævnes her, kan du gå til produktsiden for det respektive produkt.

Fungerer coveret med trådløs opladning?

Ja, alle vores covers fungerer fint med trådløs opladning. 

Betaling

Hvilke betalingsmetoder kan jeg anvende hos Nudient?

Der findes flere forskellige betalingsmetoder, og du vælger selv betalingsformen, når du kommer frem til betalingsmodulet.


Nudient tilbyder følgende betalingsmetoder:


· Visa 

· Mastercard 

· Klarna 

· PayPal 

· ApplePay 

Er det sikkert at betale med kort?

Hvis du betaler med kort, sendes dine kortoplysninger direkte til banken og kan ikke læses eller ses af nogen andre. Nudient ser eller behandler ikke dine kortoplysninger, de anvendes kun i krypteret form af vores partner.

Bestilling & levering

Hvordan ved jeg, at min bestilling er gået igennem?

Når din bestilling er gået igennem, sender vi en ordrebekræftelse til den e-mailadresse, du har indtastet i forbindelse med købet. Har du ikke modtaget en ordrebekræftelse inden for de første 24 timer efter bestillingen, bedes du venligst kontakte vores kundeservice. 


 Glem ikke at tjekke, om ordrebekræftelsen ved en fejl er endt i din spam-mappe.  

Kan jeg ændre min ordre?

For at du får din pakke så hurtigt som muligt, forsøger vi at håndtere din ordre med det samme. Når den først er klargjort, har vi ingen mulighed for at foretage ændringer. 


 Hvis der er fejl i din bestilling, bedes du kontakte vores kundeservice. Herefter hjælper vi dig på bedste vis.  

Kan jeg annullere min ordre?

For at du får din pakke så hurtigt som muligt, forsøger vi at håndtere din ordre med det samme. Når den først er klargjort, har vi ingen mulighed for at foretage ændringer. 


Hvis der er fejl i din bestilling, bedes du kontakte vores kundeservice. Herefter hjælper vi dig på bedste vis.  

Hvad koster fragten?

Standardfragt: 15 DKR. for levering i hele Europa.(Ekspresfragt: 29 DKR. for levering i hele Europa)

Hvortil leverer I?

Vi leverer til hele Europa. Pakkerne sendes fra vores centrallager i Habo, Sverige.

Hvilke leveringsmetoder tilbyder I?

Ved standardfragt sendes pakken med vores lokale logistikpartner i dit hjemland.


Sverige: Postnord 

Belgien: Bpost 

Danmark: Postnord 

Finland: Posti 

Frankrig: La Poste 

Nederländerna: PostNL 

Norge: Posten 

Tyskland: Deutsche Post 

Storbrittanien: Royal Post 

Østrig: Österreichische post AG 


Pakken sendes til den leveringsadresse, du har indtastet i forbindelse med købet.


(Vælger du vores ekspresfragt, sendes pakken med DHL Express til din adresse. Det er vigtigt, at det angivne telefonnummer er korrekt, så du kan holde dig opdateret om leveringen undervejs). 

Hvor lang er leveringstiden?

Vi stræber efter, at du får leveret dine varer hurtigst muligt. 


Normalt sendes din pakke fra vores lager senest 24 timer efter, at vi modtaget din ordre. Dette forudsætter imidlertid, at dit produkt er på lager/ikke er en forudbestilling. Du får automatisk en opdatering, så snart din pakke har forladt vores lager. 


Derefter tager det normalt mellem 2-6 arbejdsdage, før pakken ligger i din postkasse. Sørg for, at dit navn står på postkassen/døren. 


Bemærk, at leveringstiden kun er vejledende, og at der kan forekomme afvigelser. Dette gælder særligt i forbindelse med kampagner og helligdage. Dette er forhold, som hverken Nudient eller vores fragtpartnere kan påvirke. 


Pakker leveres ikke i weekender eller på helligdage.  

Kan jeg spore min pakke?

Eftersom vi sender vores pakker som breve direkte til din postkasse, kan forsendelsen ikke spores undervejs.


(Ja, du kan følge din pakke. Følg linket i ordrebekræftelsen, som vi har fremsendt til din e-mailadresse) 


Har du ikke modtaget dit cover efter 10 arbejdsdage, er du velkommen til at kontakte os. Så hjælper vi dig videre.

Min pakke er ikke ankommet efter 10 arbejdsdage?

Din ordre leveres direkte til din postkasse, derfor bedes du tjekke:

 

1) At du har indtastet den korrekte adresse ifm. din ordre.


2) At dit navn er synligt på postkassen. Er det ikke tilfældet, skal du angive C/O eller sætte en lap med dit navn på postkassen, ellers kan postvæsnet ikke levere til dig. Læs mere om den danske postlovgivning: https://www.retsinformation.dk/Forms/r0710.aspx?id=135208. 


3) Hvis al information for din ordre stemmer, og du stadig ikke har modtaget din bestilling efter 10 arbejdsdage, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice, der hjælper dig videre.

Der mangler varer i min ordre?

Er der varer i din ordre, vi ikke har på lager, kan det hænde, at vi sender varerne ad flere omgange, så du slipper for ventetid. 


Er dette ikke tilfældet, er vi virkelig kede af det, for så er der sandsynligvis sket en fejl. 


Tjek venligst din ordrebekræftelse, så du kan tjekke, hvilke varer der mangler i forsendelsen. Kontakt dernæst kundeservice, der hjælper dig videre.  

Min pakke indeholder beskadigede varer?

Det er vigtigt, at du som kunde nøje undersøger dine produkter, når du modtager pakken. Indeholder forsendelsen beskadigede produkter, bedes du kontakte vores kundeservice med øjeblikkelig virkning. Oplys ordrenummeret, og tilføj et foto af det beskadigede produkt. Vi er meget kede af ulejligheden, og vi forsøger altid at hjælpe dig på bedste vis. 

Moms, skatter & told?

Vores kunder fra EU-lande behøver hverken betale importskatter eller told. Disse omkostninger indgår allerede i slutprisen. Kunder, som bor uden for EU, kan imidlertid få pålagt moms og told på den pågældende ordre. Sker dette, bedes du kontakte vores kundeservice, der står klar til at hjælpe.

Rabatkoder?

Der kan kun benyttes én rabatkode per køb. Rabatkoder gælder ikke på udsalgsvarer eller kampagnetilbud. 


Du bedes indtaste din rabatkode i betalingsmodulet.

Bytte & retur

Hvilke vilkår gælder for ombytning og returvarer?

Du har ret til at ombytte eller returnere en/alle produkter, som du har købt fra vores hjemmeside. Fristen er 30 dage, og denne gælder fra, at du modtager produktet. 

 

Vil du ombytte eller returnere din vare, skal denne opfylde følgende krav:



· Være i ubrugt stand, som da du modtog den. 

· Produktet skal ligge i sin originalindpakning med intakte labels og beskyttende klistermærker. 

· Returnering skal ske til vores lager i Habo, Sverige. 

· En ombytning kan kun ske for produkter med samme eller en lavere værdi. Vil du bytte til et dyrere produkt, skal du returnere din vare, så vi kan tilbagebetale købssummen. Herefter kan du placere en ny ordre på den ønskede vare. 


Tilbagebetaling betyder den betalte pris. Har du købt til kampagnepris, tilbagebetales dette beløb og ikke varens oprindelige pris. 


Produkter købt hos en forhandler kan ikke ombyttes eller reklameres hos os. Vi beder dig i stedet kontakte forhandleren. 

Hvordan ombytter jeg en vare?

Vi bytter hellere end gerne din vare, hvis denne er ubrugt og ligger i sin originale indpakning. Indpakningen skal være intakt med klistermærker og labels (det er dog tilladt at åbne emballagen for at se produktet an). En ombytning skal ske inden for 30 dage. Fristen gælder fra den dag, hvor varen bliver modtaget. 


Vi accepterer desværre ikke ombytning af brugte covers og skærmbeskyttelse. 


Hvis du vil ombytte din vare, skal du følge nedenstående anvisninger:
 


· Læg en seddel i pakken med for- og efternavn samt ordrenummer. 


· Anvend samme kuvert/pose, som pakken kom i. Streg dit eget navn og adresse over. 


· Skriv “Retur til afsender” på pakken. 


· Afsend pakken med posten. 


Vil du ombytte din vare, skal du på forhånd kontakte vores kundeservice, så vi kan registrere din sag og oprette en ny ordre. Angiv venligst, hvilken/hvilke produkter du har returneret, og hvilke produkter du ønsker i stedet. 


Har vi ikke den ønskede vare, kan vi tilbyde et lignende produkt eller foretage en tilbagebetaling. 

Hvordan returnerer jeg en vare?

Du er meget velkommen til at sende dit produkt retur, så længe det er ubrugt og ligger i sin originale indpakning. Indpakningen skal være intakt med klistermærker og labels (det er dog tilladt at åbne emballagen for at se produktet an). Returnering skal ske inden for 30 dage. Fristen gælder fra den dag, hvor varen er blevet modtaget.


Vi accepterer desværre ikke returnering af brugte covers og skærmbeskyttelse.


Hvis du vil returnere din vare, skal du følge nedenstående anvisninger:



· Læg en seddel i pakken med for- og efternavn samt ordrenummer. 


· Anvend samme kuvert/pose, som pakken kom i. Streg dit eget navn og adresse over. 


· Skriv “Retur til afsender” på pakken. 


· Afsend pakken med posten. 


Når du returnerer din vare, skal du kontakte vores kundeservice, så vi kan registrere din sag og foretage tilbagebetalingen. Angiv venligst, hvilken/hvilke produkter du har returneret. 


Så snart vi har registreret din returnering, kan vi påbegynde tilbagebetalingen. Tilbagebetalingen sker via den samme betalingsmetode, der blev anvendt i forbindelse med købet. 

Hvordan foregår tilbagebetalingen i forbindelse med en returvare?

Når du har meddelt vores kundeservice, at du har returneret din pakke, opretter vi en retursag. Når vi har modtaget pakken fra dig og kontrolleret, at produktet opfylder vores returvilkår, foretager vi en tilbagebetaling. Tilbagebetalingen sker via den samme betalingsmetode, der blev anvendt i forbindelse med købet. 


Har du betalt med Klarna faktura, bedes du kontakte Klarna for at sætte fakturaen på pause, mens du venter på, at din returvare bliver godkendt. Du kan også vælge at betale din faktura, hvorefter vi foretager en tilbagebetaling, så snart retursagen er godkendt. 


Har du returneret din vare, givet besked til vores kundeservice og fået en bekræftelse fra os, men stadig ikke modtaget tilbagebetaling inden for 14 dage, bedes du venligst kontakte vores kundeservice.  

Garanti & reklamation

Garantivilkår

Nudients garanti gælder 1 år fra købsdatoen. Garantien gælder eventuelle produktionsfejl inklusive pasform, bindemiddel og syninger. Denne garanti gælder udelukkende selve produktet og ej telefoner. 



Ønsker du at oprette en reklamationssag, bedes du kontakte vores kundeservice og angive adresse, ordrenummer samt en detaljeret beskrivelse af sagen. Tilføj også fotos, der dokumenterer problemet, så vi hurtigere kan foretage en vurdering af din sag. Hvis dit produkt er omfattet af vores garanti, berettiger det dig til at modtage et modsvarende produkt. 


Bemærk venligst, at en erstatning ikke kommer på tale i de tilfælde, hvor produktet ikke omfattes af vores garanti. 

Nudients garanti dækker ikke i disse tilfælde

Garantien fra Nudient dækker ikke:



Fejl eller skader forårsaget af en forkert brug (slag, buler, revner, tabte produkter etc.) eller ulykker. 


· Æstetiske modifikationer, defekter og skader som følge af normal slitage (mindre ridser, slitage, formforandring eller falmet farve etc.). 


· Installationsfejl inklusive bobler, støvrester og revner. 


· Defekter og skader som følge af tab, tyveri, brand, vand, naturkatastrofer, ekstrem kulde eller varme. 


· Følges vejledningen for en korrekt vedligeholdelse ikke, kan det bevirke, at garantien bortfalder. '


· Garantien dækker udelukkende selve produktet, telefonen dækkes ikke af garantien. 



Produkter købt hos en forhandler kan ikke byttes eller reklameres hos os. Vi beder dig i stedet kontakte forhandleren.

Hvordan foretager jeg en reklamation?

Vi beder dig først og fremmest om at gennemgå vores garantivilkår, så du kan sikre, at produktet er indbefattet af garantien. Er det tilfældet, beder vi dig kontakte vores kundeservice, der hjælper dig videre. 


Angiv venligst følgende informationer:



· For- og efternavn 


· Ordrenummer samt en beskrivelse af den pågældende vare 


· Beskrivelse af fejlen 


· Billede, som dokumenterer fejlen 


Produkter, der er købt hos en forhandler, kan ikke byttes eller reklameres hos os. Vi beder dig i stedet kontakte forhandleren. 

Andet

Hvordan laver jeg en produktanmeldelse af mit cover?

Efter 14 dage modtager du en e-mail, hvor du kan afgive din karakter samt tilføje en kommentar.

Kontakt ved presseforespørgsler

Kontakt os på info@nudient.com.

Kan jeg besøge jeres kontor?

Selvom det kunne være hyggeligt, er det dog desværre ikke muligt. Vi giver dog hellere end gerne tips til andre steder, du kan besøge.

Leverer I til hele verden?

Ja, vi leverer til hele verden, med undtagelse af følgende lande, som vi desværre ikke kan levere til.


Bulgarien 

Elfenbenskysten 

Libanon 

Litauen 

Nordmakedonien 

Nigeria 

Pakistan 

Ukraine


Ønsker du at finde leveringsalternativer og den forventede leveringstid for et specifikt land, bedes du angive adresse og postnummer i feltet “fragtdetaljer”, når du placerer din ordre. 

Kundeservice